خرید از سایت خرده فروشی  JD

خرید از سایت خرده فروشی  JD

توسط : تیم محتوا
1,356

JD Sports Fashion Plc یک خرده ‌فروش چند کاناله مارک ‌های ورزشی، مد و فضای باز در بریتانیا است. این شرکت در فروش مد ورزشی و کفش و پوشاک در فضای باز، با ترکیب برندهای جهانی مانند نایک، آدیداس، پوما و The North Face، با برچسب های برند خود مانند Pink Soda و Supply & Demand تخصص دارد. می توانید برای خرید از سایت JD، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نموده و گزینه مناسب خود را سفارش دهید.

خرید از سایت JD

بخش های این شرکت شامل مد ورزشی و فضای باز است. برندهای مد ورزشی آن عبارتند از JD، ، Footpatrol، Finish Line، Shor Palace، DTLR، Livestock، Sprinter، Sports Zone و Sizeer . برندهای بیرونی آن عبارتند از Go Outdoors (GO)، Blacks، Millets، Tiso، Ultimate Outdoors، Fishing Republic و Naylors Its Finish Line

با بیش از بیست سال تجربه، JD.com به یک شرکت برتر فناوری و خدمات با زنجیره تامین در هسته خود تبدیل شده است. این شرکت که با نام Jingdong نیز شناخته می‌شد و قبلاً 360buy نام داشت، با فروش دیسک‌های مغناطیسی نوری شروع به کار کرد، اما به زودی برای فروش سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن، رایانه یا لوازم خانگی به صورت آنلاین شهرت یافت.

 پیشنهاد مطالعه:کنترل پنل میزبانی وب Plesk

تنوع محصولات در جی دی

امروزه با خرید از سایت JD، انواع محصولات، از جمله کالاهای تازه و منجمد را در سراسر چین ارائه می کند. همچنین بخش ‌های تجاری خود را با بهره‌گیری از صنایع مختلف، از جمله لجستیک، فناوری یا بهداشت، متنوع کرده است.

این شرکت در طول سال‌ها پیشرفت کرده است و به اولین شرکت بزرگ تجارت الکترونیک چینی تبدیل شده است که در سال 2014 در بورس نیویورک NASDAQ فهرست شده است و در سال 2021 در فهرست Fortune Global 500 در رتبه 59 قرار گرفته است.

امروزه JD.com به صدها میلیون نفر خدمات ارائه می دهد. خانواده ها در چین و آنها را با صدها هزار برند و محصول با کیفیت در سراسر جهان مرتبط می کند که خرید از سایت JD، را جذاب تر کرده است.

کنترل پنل میزبانی وب Plesk

سرمایه گذاری در فناوری 

JD.com بر توسعه هوشمندترین و کارآمدترین سیستم های لجستیکی ممکن متمرکز است. این شرکت اولین انبار کاملاً خودکار جهان را در شانگهای ساخته است و در حال حاضر در حال توسعه وسایل نقلیه تحویل مستقل خود است.

 JD.com همچنین سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه (R&D) با تمرکز بر تعدادی از حوزه‌های کلیدی با تأثیر معنادار بر عملیات آن، از جمله تدارکات هوشمند و زنجیره‌های تأمین، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، انجام می‌دهد.

در سال 2021، JD.com بیانیه ماموریت جدیدی را معرفی کرد: "با استفاده از فناوری برای جهانی سازنده تر و پایدارتر". از سال 2017، JD.com در مجموع 75 میلیارد یوان یوان (تقریباً 12 میلیارد دلار آمریکا یا بیش از 10 میلیارد یورو) در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است که آن را به یکی از شرکت های چینی با بزرگترین سرمایه گذاری در فناوری تبدیل کرده است.

در شش سال گذشته، نرخ رشد سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه JD بسیار بیشتر از درآمد آن در خرید از سایت JD، بوده است. در سطح جهانی، چشم انداز JD این است که "معتمدترین شرکت در جهان شود." این کشور در حال انتقال مدل کسب و کار خود از «جهان به چین» به «چین به جهان» است. 

به طور خلاصه، هدف آن ارائه دانش خود در زیرساخت های خرده فروشی - از لجستیک گرفته تا زنجیره تامین، فناوری و سایر قابلیت ها - به جهان است. همچنین هدف آن ارائه مطمئن ترین پلت فرم خرده فروشی به مشتریان در سراسر جهان، ایجاد طیف گسترده ای از کانال های توزیع و ایجاد پلت فرم تجارت بین المللی فرامرزی است.

 پیشنهاد مطالعه:شبکه اجتماعی Bluesky

مالکیت معنوی برند

به منظور حمایت از آن، مالکیت معنوی بدون شک یک دارایی با ارزش برای شرکت است و JD.com اهمیت فزاینده ای برای محافظت از نوآوری و حقوق مالکیت معنوی این برند قائل است. این شرکت می داند که چگونه سیستم مادرید WIPO می تواند از آن در ماموریت خود برای تبدیل شدن به یکی از قابل اعتمادترین شرکت های اینترنتی در سراسر جهان پشتیبانی کند.

با رشد خدمات ارائه شده توسط JD.com، استراتژی مالکیت معنوی (IP) آن نیز افزایش یافت. ثبت علامت تجاری وسیله ای کارآمد برای محافظت از یک نام تجاری است و JD.com متوجه می شود که یک برند موفق باید یک استراتژی علامت تجاری محکم هنگام روند خرید از سایت JD داشته باشد.

استفاده از سیستم مادرید برای حمایت از رشد سریع

JD.com در چند سال گذشته رشد سریعی را تجربه کرده است. با این حال، با رشد سریع، اغلب چالش‌های جدیدی به وجود می‌آید، به ویژه در یک محیط آنلاین که فراتر از مرزها است. این چالش ها همچنین زمانی که یک شرکت در محدوده وسیعی از حوزه های تجاری فعالیت می کند، تشدید می شود.

JD.com دارای چندین بخش مختلف تجاری در خرید از سایت JD است: خرده فروشی، فناوری، تدارکات، بهداشت، بیمه، توسعه و مدیریت اموال، و تجارت خارج از کشور. همه این متغیرها - توسعه سریع کسب و کار در طیف گسترده ای از حوزه های تجاری و در بسیاری از کشورها و مناطق - نیاز بالایی را برای استراتژی علامت تجاری JD ایجاد می کند.

کنترل پنل میزبانی وب Plesk

استفاده از سیستم ثبت علامت تجاری جهانی

یک سیستم ثبت علامت تجاری راحت و مقرون به صرفه مانند سیستم مادرید برای برندهایی که به سرعت در حال توسعه هستند سودمند است. JD.com از سال 2012 از آن استفاده کرده است تا بدون دردسر علائم تجاری مختلف خود را در چندین کشور و منطقه تنها با یک برنامه ثبت کند.

این باعث صرفه جویی در فرآیندهای اداری طولانی، ترجمه اسناد و پرداخت ارزهای مختلف برای فرآیندهای ثبت نام در هر کشور مختلف می شود. از طریق سیستم مادرید، شرکت ها یک مجموعه هزینه را تنها به یک ارز و یک زبان برای درخواست علائم تجاری در مناطق مختلف پرداخت می کنند.

توسعه سریع بین‌المللی 

با توسعه سریع بین‌المللی خرید از سایت JD و گسترش بی‌درنگ اطلاعات در اینترنت، علامت تجاری اصلی آن باید به سرعت در کشورهای مختلف ثبت می‌شد و چندین طبقه از کالاها و خدمات را پوشش می‌داد. در این راستا، سیستم مادرید نیز حق اولویت را ارائه می‌دهد، به این معنی که با ثبت علامت تجاری در دفتر مبدأ خود، JD.com دارای اولویت برای ثبت همان علامت در سایر کشورهای عضو سیستم بود.

در نهایت، WIPO و سیستم مادرید امکان گسترش دامنه حفاظت را با افزودن کشورها یا مناطق به ثبت بین المللی موجود از طریق روش تعیین بعدی ارائه می دهند. این ثبت‌ها همچنین می‌توانند به طور همزمان از طریق پرداخت آنلاین تمدید شوند که برای مدیریت ثبت علامت تجاری بسیار راحت است. هر دو علامت تجاری اصلی JD و علائم تجاری جدید تحت سیستم مادرید WIPO ثبت شده اند. می توانید با خرید از سایت JD تجربه ای دلنشین داشته باشید.

 پیشنهاد مطالعه:قوانین جدید یوتیوب

مدل های کسب و کار جدید

اگر قصد خرید از سایت JD را دارید، باید در نظر داشته باشید که یکی از جدیدترین مدل های کسب و کار که توسط JD.com ایجاد شده است، سوپرمارکت های زنجیره ای است. سوپرمارکت‌های SEVEN FRESH فروشگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که در آن خریداران می‌توانند از گزینه های متصل به هم استفاده کنند که منشأ و محتوای غذایی یک محصول را نشان می‌دهد و همچنین از یک برنامه تلفن همراه برای اسکن و پرداخت محصولات استفاده می کند.
 

برخی از فروشگاه ها نیز خدمات مناسبی ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک سوپرمارکت در پکن دارای بخش خدمات ویژه ای است که به افراد مسن اختصاص داده شده است و همچنین خدماتی برای آموزش این جمعیت شناسی نحوه سفارش آنلاین از خانه را دارد.

ثبت علامت تجاری SEVEN FRESH Supermarket نیز از طریق سیستم مادرید انجام شده است. مزیت استفاده از سیستم برای ثبت علامت تجاری جدید برای JD.com واضح بود. با در نظر گرفتن اینکه اکثر کشورها حق اولویت را هنگام خرید از سایت JD اعمال می کنند، ثبت سریع و کارآمد علائم تجاری جدید می تواند از تحمیل علائم تجاری جلوگیری کند و یک پایه قانونی محکم برای توسعه و ارتقای برند در آینده ایجاد کند.

کنترل پنل میزبانی وب Plesk

اتکاء سایت خرده فروشی جی دی

جی دی، شرکتی است که برای اتصال میلیون ها نفر به فناوری متکی است. JD.com با بیش از دو دهه تجربه، زمینه های تجاری خود را در سطح محلی و جهانی به طور گسترده ای رشد و متنوع کرده است. این شرکت با مجموعه ای متنوع و گسترده، عمدتاً در یک محیط آنلاین و چشم انداز گسترش بیشتر، به یک سیستم ثبت علامت تجاری ساده و کارآمد برای محافظت از علائم خود در خارج از کشور نیاز دارد. 

با ثبت علائم تجاری از طریق سیستم مادرید، JD.com از امتیازاتی مانند حق اولویت برای ثبت علائم تجاری موجود در دفاتر IP اضافی برخوردار است، در حالی که می تواند به راحتی ثبت علامت تجاری فعال را مدیریت کند، آنها را به صورت آنلاین تمدید کرده و حفاظت از آنها را به کشورهای جدید گسترش می دهد. 

اگر به دنبال سایت های خرده فروشی بزرگ هستید که دارای محصولاتی متنوع و با اصالت است، می توانید خرید از سایت JD را انتخاب کرده و از این سایت به عنوان یکی از سایت های معتبر جهانی کالاهای درخواستی خود را تهیه کنید. برای تحویل این کالا در آدرس ایران، از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و پرداخت ارزی را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید از سایت JD
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد